Osvit mraka

ponedjeljak, 09.03.2009.

Razmišljam o tebi


Noćna livada

Zvjezdano nebo.

.
.
.

Ono ostaje u trenutku, prekrasnom trenutku (sada!)
Kada u nama blijedi svaka nada,
tada kada trenutak smrtnu ranu zaboravu zada.

Osjećam je.
Osjećam travu glatku i rosnu; osjećam je visoku i zelenu;
(tamna i tamno) tamnu zelenu na vihoru laganu
kako, poput šapta, prolazi kroz ljetnu, tužnu noć.
Osjećam tebe, i kapljicu rose na tvom suknu.

Kao što i sada osjećam silne noći,
a ti i ja, mi venemo u samoći!
Dijeli nas razdor, razdor velim, koji nitko ne može prijeći,
a ja ipak tebi opet šaljem neke riječi.
Glupost li je to možda; je li to sada samo sjeta puka?
Čuješ li ti uopće zvuka ovog muka moga, koga
nitko drugi ne čuje.
No ne brini za me, moje rane sada druga liječi,
a i njezin je pogled dječji, i s njom se isto može leći,
a ja ipak tebi opet šaljem neke riječi,
i dalje...

Si ti. Ti ostaješ srž moje čežnje i muza moje krivnje,
i u svako svitanje, postavljam sebi uvijek isto pitanje
- zašto javu zamjeniše sanje.
I njihove su oči isto lijepe, a tijela topla i meka,
pa ipak uz njih nema do muka,
i dalje...

Osjećam je.
Osjećam travu glatku i rosnu; osjećam je visoku i zelenu;
(tamna i tamno) tamnu zelenu na vihoru laganu
kako, poput šapta, prolazi kroz ljetnu, tužnu noć.
Osjećam tebe, i kapljicu rose na tvom suknu.

09.03.2009. u 22:10 • 4 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ožujak 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis

Rođen u plaču, sazreo u muku
osvit.mraka@gmail.com

Trenutno vrtim:
* Pendulum - Hold your color (2006)
* Frédéric Chopin - Greatest classical hits (1810 - 1849)
* Edvard Grieg - Piano music vol.1 (1843-1907)
* Combichrist - Frost EP Sent to destroy (2009)

Najdraže mi

Razmišljam o tebi
Gradski notturno
Mračna težnja, svakom
Čovjek ili vuk?