Osvit mraka

četvrtak, 12.03.2009.

Gradski notturno

Noćni park

Park
Tvoj šapat u tišini...
Topli dah tvoj u blizini.
Gorde zvijezde naše u silini,
sjaje toplo u visini.

Osjećam se tako sijedo što još uvijek razmišljam tako sjetno, što se osjećam tako bijedno mnogo, i previše puta, tjedno. Ne znam više je li ičeg vrijedno, što se i dalje osjećam žedno, a osjećam da sam već dotaknuo to dno. Žedno velim, o da – žedno, za svim našim zvjezdama. Pa jesam li se ja uopće osjećao nakon tebe sretno? Ijednom?

U ovom mračnom zavijutku, dao bih sve da ne moram biti u ovom mračnom trenutku. Da te mogu dozvati, pa makar i krotku, da ti vidim meko lice, glatku bijelu ruku, pomirisat tvoju meku mirisnu kosu; nešto, barem nešto! da ublaži ovu muku, ovu strašnu gradsku vrevu i gradsku buku, da živim i ja malo u tvom mekom zvuku i vječnom vjeku.

Kažu mi, ne brini! Vrijeme sve liječi. I nisu u pravu. Ali kad tebi nikako neću moći nikad prijeći, patim s ove strane, tu u mračnom parku u ovoj proljetnoj noći, sam, potpuno sam u svojoj samoći, i razmišljam je li vrijeme već za poći, ili ćeš mi napokon ove noći doći. I znam da ti nikad neću moći u potpunosti prijeći (ta pišem!), i da ovo ne zvuči lijepo koliko te anđeli hvale pjevajući, ali ipak, ipak ti šaljem ove glupe riječi.

Park
Sjedim sam u tišini...
Razmišljam o tvojoj milini.
Srušene zvijezde moje u daljini,
sjaje hladno u visini.

12.03.2009. u 02:35 • 5 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ožujak 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis

Rođen u plaču, sazreo u muku
osvit.mraka@gmail.com

Trenutno vrtim:
* Pendulum - Hold your color (2006)
* Frédéric Chopin - Greatest classical hits (1810 - 1849)
* Edvard Grieg - Piano music vol.1 (1843-1907)
* Combichrist - Frost EP Sent to destroy (2009)

Najdraže mi

Razmišljam o tebi
Gradski notturno
Mračna težnja, svakom
Čovjek ili vuk?